گزارش صعودها تیر ۱۳۹۲

قله سبلان ۳ مرداد ۱۳۹۲

در بالای قله دریاچه ای زیبا قرار دارد که اغلب یخ زده می باشد .اگربگوییم سبلان زیباترین کوه ایران است، سخن به گزاف نگفته ایم.درست است که طبیعت به هرشکل و ظاهری که باشدزیباست,چه کوه باشدوچه دشت یاحتی کویری سوزان ولی تمام کسانی که ازاین کوه وطبیعت اطراف آن دیدن ...

قله میشو تا گوی زنگی ۲۸ تیر ۱۳۹۲

روز 28 تیرماه 92 روزی بود که سه نفر از گروه راس ساعت 5:00 صبح برای برنامه گوی زنگی از مسیر میشو با یک سواری شخصی راهی منطقه شدیم. ما در ساعت 6:30 به محل آلاچیق‌های اسکی پیام رسیدیم و بعد از پارک ماشین از سمت چپ صعود را شروع کردیم...

آبشار لاتون ۱۴ تیر ۱۳۹۲

اردبیل به طرف مسیر آب بیگ لو(فندقلو)، جاده خاکی گاز، روستاهایی که در مسیر به چشم میخورد(آفازلو، قره تپه، خلیفه لو)،خان بولاغی، روستای بابا علی منطقه حفاظت شده، و در ادامه مدار 43درجه شرقی ما را به بالای آبشار میرساند.

کوه قلیش داغی ۳۱ خرداد ۱۳۹۲

در ساعت 10:00 شروع کردیم و در ساعت 11:20 به چشمه آب زلایی رسیدیم که برای استراحت کوتاه توفق کردیم. هوا بسیار زیبا و بهاری، همراه با چم زیاد، مه غلیظ همه جا را فرا گرفته بود که این حالت رفته رفته بیشتر می‌شد.