گزارش صعودها 2012

قلیش داغی

کوه قلیش داغی آبان ۱۳۹۱

در مورخه 26/8 به اتفاق 12 نفر از اعظائ گروه کوهنوردی کمتال سردرود راس ساعت 4:15 صبح از سردرود به طرف هادی شهر حرکت کردیم و مسیرمان را تا روستای داران که در جنوب شرقی علمدار گرگر واقع شده ادامه دادیم که در این میان باید پس از عبور از روستای قشلاقی ارسی در حدود دو کیلومتری جاده منتهی به...

توچال نماد کوههای شمال تهران

قله توچال آبان ۱۳۹۱

گزارش صعود: طبق تقویم گروه کوهنوردی کمتال سردرود برنامه این هفته قله ۳۹۶۲ متری توچال تهران بود که با هماهنگی‌های لازم در روز پنجشنبه برابر با ۱۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۰۰ صبح با سه دستگاه سواری شخصی راهی شدیم. ما یازده نفر بودیم و مقرر شد که در تهران ما میهمان آقای بهروز آسیابی و خانواده محترم‌شان باشیم...

بیشتر بخوانید ...

قله کمچی داغی (منطقه کیامکی)

کوه کمچی داغ مهر ۱۳۹۱

این قله به ارتفاع 3347 متر از سطح دریا یکی از قلل زیبا و سرسبز کنار رودخانه مرزی ارس می‌باشد و در زبان ترکی به کمچی داغ شهرت دارد. و در منطقه ارسباران و روی سلسله کوه قره داغ واقع شده و 220 کیلومتر طول و بین 30 تا 65 کیلومتر عرض دارد. این سلسله جبال از کوه‌های آرارات در غرب شروع و...

علم کوه

علم کوه مهر ۱۳۹۱

قله علم کوه با ارتفاع ۴۸۵۰ متر در منطقه قلل تخت سلیمان واقع شده است. نزدیکترین شهر به این منطقه رودبارک و کلاردشت در استان مازندران می باشد قله علم کوه پس از دماوند دومین قله مرتفع ایران به شمار می رود. در جبهه شمالی این قله دیواره ای به طول ۶۵۰ متر وجود دارد که یکی از زیباترین و مشکل ترین دیواره های دنیا به شمار می رود.

روستای زیبای عیش آباد

روستای عیش آباد شهریور ۱۳۹۱

روز جمعه مورخ 24/6/91 ، ساعت 6:30 بامداد با گروه 17 نفري عازم اين منطقه شديم. ساعت 8:30 به روستاي عيش آباد رسيديم. مسيرانتهايي به روستا داراي مزارع آفتابگردان در دو طرف جاده مي‌باشد که منظره روحنوازي را پديد آورده بودند و بعد از تجهیز شدن براه افتادیم و در ساعت 9:30 بساط صبحانه را در کنار رودخانه پهن کرديم،

پیر بالا آبشار بسیار دیدنی

آبشار زیبای پیربالا شهریور ۱۳۹۱

در روز سی و یکم شهریور ماه یک برنامه تفریحی و دیدنی از روستای پیر بالا و آبشار زیبای آن را از سردرود ساعت 6:15دقیقه بهمراه 16نفر از دوستان گروه کمتال آغاز کردیم که مسئول این برنامه آقای وحید رزاقی بود ما در ساعت 9:00به روستای پیر بالا رسیدیم جای خیلی با صفا و پر از درختان گردو می باشد...

شب مانی در قله سبلان مرداد ۱۳۹۱

طی هماهنگی مسئول کمیته فنی هیات کوهنوردی سردرود در روز ۱۲ مرداد سال ۱۳۹۱ تصمیم به اجرای یک برنامه جالب شدیم، شب مانی در قله سبلان و در کنار دریاچه زیبای آن و البته صعود از مسیر گرده، در این برنامه آقایان: صمد پیوند، سید جواد میر حیدری، نیما احدی، بابک سامع، محمد تقی محمدی، احد پاکدست، کریم آدیبک، رضا محمدنژاد شرکت داشتند...

قله (ساوالان) سبلان تیر ۱۳۹۱

در روز ۲۲ تیرماه با یک دستگاه مینی بوس با هفت نفر از گروه کوهنوردی کمتال سردرود ساعت 7:00 صبح برای شروع یک برنامه پاییزی بطرف شابیل که نقطه آغازین یکی از مسیر های صعود به سبلان است حرکت کردیم ما بعد از رسیدن به شابیل بدون توقف یکسره با مینی بوس بطرف پناهگاه رفتیم و محل مناسبی را برای چادرهایمان انتخاب کرده و...

کوه سهند تیر ۱۳۹۱

سَهَند نام رشته‌کوهی در جنوب شهر تبریز، شمال شهر مراغه و شرق دریاچه ارومیه است. این کوه یکی از بلندترین کوه‌های آذربایجان و مهمترین کوه آتشفشانی خاموش ایران است که ارتفاع قابل ملاحظه آن مولود تراکم توف‌ها و خاکسترهای مواد آتشفشانی است که در زمان‌های دور از دل کوه بیرون ریخته است.