گزارش صعودها 2014

توسط اصغر نظری

جزیره اسلامی آبشار تیمورلو ۵ دی ماه ۱۳۹۳

روی صخره های سنگی یکپارچه بطرف بالا صعود کردیم این مسیر را نیز با هدفگذاری 3 قله مرتفع مقابل در راستای جنوب با شیبی ملایم ادامه دادیم تا مجددا به چمنزاری که در دشت نسبتاً وسیع در کنار آبخوری گوسفندان و تک درخت زیبایی که...

کوه سلطان داغی از یکه داغ ۱ مهر ۱۳۹۳

اين روستا به علت ييلاقي بودن و به دليل وجود آب معدني كه براي امراض كليوي مفيد مي باشد در فصل تابستان عده زيادي را به سوي خود جلب مي نمايد . به جرات مي توان گفت كه بافت معماري ...

شیور قلعه سی ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۳

آشنایی با شیور قالاسی
در شمال اهر به فاصله ي 20 کيلومتري، کوه هاي ديوار مانندي قد کشيده اند که زمين هاي پست شمال و جنوب اين محل را از هم جدا کرده ...

قله سبلان ۳۰ مرداد ۱۳۹۳

طبق معمول چند رأس خرس که یک خانواده خرسی هستند که نزدیک پناهگاه زندگی می کنند، از تاریکی شب استفاده کرده وقتی سروصدای کوهنوردان قطع شده بود برای خوردن ...

صعود به قلل جام و سهند ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

. آنان با انگیزه تقدس سهند و برداشت آب مقدس از چاه سنگی قله به این مکان مراجعه می کنند و از دیرباز قلل سهند حرمت ویژه ای درمیان بومیان بخصوص ...

کمتال سردرود در کوه داران داش ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

با توجه به اینکه برای اولین بار بود که به این مسیر می‌رفتیم بعد از طی مسافتی از روستای داران داش عبور کردیم و از رهگذران روستایی مقصدمان را جویا شدیم. بعد از تجهیز شدن گروه با هم ....

قله دماوند ۱۴ خرداد ۱۳۹۳

9:10 به طرف بارگاه سوم حرکت کردیم و در بین راه برای اینکه در حدود سه،چهار نفر برای اولین بار بود که این برنامه رو تجربه می‌کردند در دو مرحله استراحتی چند دقیقه ای داشتیم ...

سلطان از مسیر عنصرود ۱۴ خرداد ۱۳۹۳

زیبای منطقه به ارامی گام برمی داشت تا آرامش طبیعت روح نواز را بهم نزند تا اینکه در ساعت 12:00 به قله سلطان رسیدیم و بهد از استراحت و عکس‌برداری 12:30 بطرف ارشدچمن ...

کوه گوی زنگی ۹ خرداد ۱۳۹۳

ساعت 5:30 وقتی به شوق برنامه دلچسب بهاری خواب ناز و شیرین صبحگاهی را به نشاط و دیدن کوهستان ترجیح می دهی و غرق در تفکرات کوه خودت رو در ایستگاه پمپ بنزین در ...