همایش سردشت13اردیبهشت97

توسط روابط عمومی گروه (دیدگاه‌ها: 0)

شرکت کنندگان برنامه : آقایان یونس فخری(سرپرست)، حاج محمود عظیمی(جلودار)، مهندس سامع(میاندار)، حاج صمدبراتی(عقب دار)، رحیم علیزاده، حسین زینی زاده، وحید رزاق، جلال آدیبیگ، محمد شیخی، عبدالله مالکی، سلمان عبدالله زاده، محمدرضا محمدی، رضا قنبری، محمدرضا حبیبی، محمود اصغرنژاد، رحیم کاظمی، محمود مایانی

حرکت راس ساعت 12:00 ظهر از محل مخابرات سردرود انجام و پس از سپری کردن شهرهای جنوبی تبریز آذرشهر و میاندواب و ... مهاباد، بالاخره ساعت 6:00 عصر به شهرستان زیبای ربط رسیدیم. از آنجا تا روستای ترخان محل برگزاری همایش نیم ساعت فاصله سواری بود. این مسیر باقیمانده را نیز با راهنمایی اهالی بومی طی کردیم و ساعت 18:30 به محل روستای ترخان قدم گذاشتیم در این حین حضور و استقبال گرم برگذار کنندگان همایش قابل توصیف بود ضمن خوش و بش و عرض خسته نباشید به همدیگر و تبادل افکار در خصوص نحوه برگزاری همایش به همراه ایشان به محل کمپ حرکت کردیم. همنوردان باشگاه کمتال که مسیر طولانی تبریز تا سردشت را بوسیله خودرو مینی بوس طی کرده و خستگی کامل را متحمل شده بودند با استقبال صمیمی و پذیرایی گرم مسئولین محترم همایش و هیئت محترم کوهنوردی شهرستان سردشت، تمام خستگی های راه را زدوده و مشغول لذت بردن از طبیعت زیبا و بکر و خاطره انگیز محل برگزاری همایش شدند. جادارد تشکر ویژه بابت این استقبال و اختصاص محل و اسکان مناسب و پذیرایی و امکانات تدارک  دیده در همایش را از عزیزان میزبان داشته باشیم. بامید موفقیتها و سربلندی دلاوران خطه سرسبز و زیبای سردشت عزیز.

پس از استراحتی چند ساعته در چادرها، روز اجرای صعود همایش فرارسید، با برپا زدن مسئولین همایش راس ساعت 6:30 صبح جمعه 14 اردیبهشت ماه کوهنوردان بیدار شده و کم کم مهیای حرکت می شدند تا اینکه ساعت 8:00 گروه های کوهنوردی یک به یک به خط شده و صعود به قله ... ترخان آغاز گردید. مطابق تمام همایشهایی که همنوردان باشگاه کمتال در آن شرکت می کنند در این همایش نیز حضور پر رنگ و نظم خاص کمتال با لباسها و کاورهای یک دست و نارجی رنگ جلوه خاصی به همایش می داد و انگیزه صعود و لذت آن را چندین برابر می نمود.

پس از2/5  ساعت صعود موفقیت آمیز قله ترخان، میزبان کوهنوردان بود (ساعت 10:30)و لختی استراحت و عکس یادگاری و سپس فرود آمدن به کمپ ادامه برنامه بود. ساعت 12:30 به روستای ترخان بازگشتیم و بعد از اندکی استراحت به مقصد آبشار شلماش براه افتادیم. با بازدید مکان زیبا و آبشار زیبای شلماش ناهار را در کنار این آبشار صرف نموده و تا ساعت 16:00 استراحت و ادای نماز نمودیم. سپس آماده بازگشت به سردرود شده و با طی 7-8 ساعت سفر مینی بوسی ساعت 00:30 شب به شهرمان سردرود رسیدیم.

لحظات زیبا و خاطره انگیزی بود و برگ خوشرنگی به دفتر خاطرات برنامه های باشگاه کمتال سردرود افزوده شد.