کوه هولاکوخان ۱۸ فروردین ۱۳۹۶

توسط روابط عمومی گروه (دیدگاه‌ها: 0)

شرکت کنندگان برنامه:

آقای حاج محمود عظیمی(سرپرست و جلودار برنامه)، حاج اسماعیل عباسی، مهندس سیامک سامع، آقای رحیم علیزاده، آقای علی زینال نژاد، حاج ابراهیم مهران نیا، حاج محمود اصغرنژاد، حاج محمود مایانی، آقای عبدالعلی نوروزی، حاج صمد براتی(عقبدار)، آقای عبدالله مالکی، آقای مجید قاسمی، آقای بالازاده، آقای باصری، آقای اسحقی، آقای عباسیان، آقای موسی پاشائی، آقای حسین پاشائی، میهمانان (آقای رحیم کاظمی، آقای محمودقشنگپور)

گزارش برنامه:

ساعت 6:30 ایستگاه مخابرات سردرود سوار مینی بوس شده و حرکت کردیم. در مسیر جزیره اسلامی

ساعت 8:30 پایین قله محیا شده در حالی که نم نم باران شروع به باریدن کرده بود برنامه کوهپیمائی آغاز شد.

ساعت 9:00 بدلیل شدت گرفتن بارندگی تعداد دونفر از همراهان ما و تعدادی از سایر گروه های کوهنوردی که همانند گروه ما برنامه هولاکون داشتند، تصمیم به برگشت گرفته و از گروه منفک و بسمت مینی بوس برگشتند.

ساعت 12:30 به بالای قلعه هولاکوخان رسیدیم . پس از دقایقی استراحت و گرفتن عکس به سمت پائین فرود آمدیم. زمان برگشت حدود دو ساعت به طول انجامید.

ساعت 15:00 به محل پارک مینی بوس رسیدیم و بساط ناهار را گسترده مشغول صرف ناهار شدیم.

ساعت 16:00 با سوار شدن به خودرو به قصد بازگشت براه افتادیم.

ساعت 16:40 در شهر ایلخچی توقف و بستنی دسته جمعی میل کردیم.

ساعت 17:30 به شهر سردرود رسیدیم.

از کوهنوردان بزرگواری که امسال زحمت کشیده و در مسیر صعب العبور جهت تسهیل عبور کوهنوردان پله و نوردبان نصب کرده بودند تقدیر و تشکر می نمائیم.

با تشکر از همنوردان عزیز و به امید برنامه های موفق و شاد آتی در سال جدید.