قازان داغی تسوج 31 فروردین97

توسط روابط عمومی گروه (دیدگاه‌ها: 0)

گزارش برنامه صعود به قله 2680 متری قازان داغی - تسوج در تاریخ 31 فروردین ماه 1397 شرکت کنندگان برنامه آقایان حاج محمود عظیمی (جلودار)، محمد شیخی (سرپرست برنامه)، حاج صمد براتی، رحیم علیزاده (مباندار)، صمد محمدی، جواد محمدی، حسین زینی زاده، عبدالعلی نوروزی، علی اکبر قاسمی، علیرضا زارع، عبدالله مالکی، سلمان عبدالله زاده، رضا رجبعلیپور، حسن فتحعلیپور، رضا قنبری، حاج محمود مایانی، علی مجدیپور، مهندس سیامک سامع (عقبدار) گزارش برنامه: طبق معمول پس از اطلاع رسانی های لازم تعداد 17 نفر از همنوردان عزیز اعلام آمادگی کرده و رأس ساعت 7:00 صبح روز جمعه در محل مخابرات سردرود کنار خودرو مینی بوس حاضر شدند. پس از بارگیری تجهیزات و لوازم و کوله ها از شهر سردرود به مقصد تسوج خارج شدیم. ساعت 9:40 با توقف مینی بوس در ابتدای روستای توپچی همنوردان از ماشین پیاده شده و مشغول آماده شدن و تجهیز برای انجام برنامه کوهنوردی امروز شدند، ساعت 10:00 براه افتادیم. ساعت حدود 14:30 به قله در ارتفاع 2700 متری رسیدیم و با اندکی استراحت، تصاویر یادگاری انداختیم. و به شکرانه این صعود دعای فرج آقا امام زمان(ع) و دعا برای سلامتی همه مریضان و درماندگان بدلیل شدت وزش باد عزم برگشت کرده و فرود آغاز شد. ساعت 16:45 به مکان پارک مینی بوس رسیده و بساط ناهار را گستردیم. بعد از 45 دقیقه استراحت و صرف ناهار و ادای نماز سوار خودرو شده به مقصد تبریز-سردرود، حرکت کردیم. در بین راه حوالی شهرستان شبستر توقفی داشتیم و با خرید هندوانه و میل کردن آن در بین عزیزان همنوردمان گپ و گفتگوی صمیمی همراه با نشاط انجام داده و خستگی جسمی را بدر کردیم. ساعت 21:00 در شهر سردرود بودیم به شهر سردرود رسیدیم. بامید برنامه های شاد و پر انرژی آتی از همدیگر خداحافظی کرده راهی منازل شدیم. عکس: آقای شیخی، گزارش: مهندس سیامک سامع