همایش خانوادگی تیمورلو ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

توسط روابط عمومی گروه (دیدگاه‌ها: 0)

شرکت کنندگان برنامه:

آقای حاج محمود عظیمی (جلودار)، آقایان مهندس سیامک سامع (سرپرست برنامه)، عبدالعلی نوروزی و حجت طالبی با خانواده، رحیم کاظمی با خانواده، علی مصری زاده، سیدرضا پورهاشمی، احد ابیضی، اسد دشمنجو، حاج محمود اصغرنژاد با خانواده، حاج احمد مالکی با خانواده، جلال آدی بیگ با خانواده، سلمانزاده با خانواده، محمود قشنگپور، سید علی میراب مرتضوی(عکاس) - تعداد 41 نفر

گزارش برنامه:

ساعت 6:30 ایستگاه مخابرات سردرود در یک هوای بسیار زیبا و بهاری جمع و سوار خودروها (یک دستگاه مینی بوس و چهار دستگاه سواری) شده و در مسیر آذرشهر و جزیره اسلامی، حرکت کردیم.

ساعت 8:30 در مسیر روستای تیمورلو به سمت چشمه آبشخور گوسفندان در پای کوه قرار گرفتیم.

ساعت 9:00 در کنار چشمه بساط صبحانه را گستردیم. خیلی زود مشغول صرف صبحانه شدیم.

ساعت 9:45 خانواده ها با برپا کردن چادر و شادمانی و تفریح در فضای اطراف جشمه مشغول شدند و افراد آماده جهت صعود قصد آغاز برنامه کوهنوردی را کردند.

ساعت 10:15 تیم صعود کننده مکان صبحانه را ترک و راهی قله شدند.

ساعت 12:10 تعداد 23 نفر از همنوردان به بالاترین نقطه این کوه برفراز 2150 متری از سطح دریا قدم گذاشتیم و به مدت نیم ساعت ضمن استراحت و گرفتن عکسهای یادگاری توقف کردیم.

ساعت 12:20 فرود به سمت چشمه آغاز شد.

ساعت 15:00 با رسیدن به جمع خانواده های عزیزمان در کنار آنان ناهار را میل کردیم.

ساعت 17:10 سوار خودروها شده و حرکت کردیم. در روستای سرای و نمازخانه آن توقف کرده و ادای فریضه نماز انجام گرفت.

ساعت 18:20 در شهر ایلخچی جناب آقای میراب مرتضوی همه همراهان و خانواده هایشان را میهمان بستنی مخصوص این شهر کردند. (خدا قبول کند)

ساعت 19:00 به شهر سردرود رسیدیم.

برنامه این هفته که با جمع خانواده های محترم همنوردان انجام گرفت برای همه خاطره انگیز و بسیار بیاد ماندنی بود.

بامید برنامه های جمعی و شاد آینده

گزارش: آقای مهندس سیامک سامع

عکس آقای سید علی میراب مرتضوی ..